ΜΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: Απόφοιτη Λυκείου Αρσακείου Αθηνών
ΣΠΟΥΔΕΣ: Φοίτηση στο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πάτρας (Τ.Ε.Ι Πάτρας) στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων της σχολής Διοίκησης και Οικονομίας.
ΒΑΘΜΟΣ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗΣ: 6,5 (ΚΑΛΩΣ)
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ: Διοίκηση ανθρώπινων πόρων - Μάρκετινγκ - Οικονομικά - Χρηματοοικονομικά.
ΠΡΟΣΟΝΤΑ: Οργανωτική, αποδοτική διαχειρίση χρόνου και εργασιών και τήρηση προθεσμιών.
Απασχόληση στην εταιρεία Global Insurance Group μέλους της Euroins AE ως εξωτερικός συνεργάτης μέσω του Λογιστικού Γραφείου «Tax Consultants » ως βοηθός λογιστή. H Global έχει αντικείμενο εργασίας την ασφάλιση αυτοκινήτων.
Απασχόληση στην εταιρεία Ultrand Industrial Solutions ως βοηθός λογιστή. Η Ultrand έχει ως αντικείμενο τον βιομηχανικό εξοπλισμό (αντιπροσωπείες – εισαγωγές - τεχνικές υπηρεσίες).
Απασχόληση στην πολυεθνική εταιρεία SWISSPORT HELLAS SA ως βοηθός λογιστή. Η Swissport Hellas έχει ως αντικείμενο την επίγεια εξυπηρέτηση αεροσκαφών και εδρεύει στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών "Ελευθέριο Βενιζέλο".
Απασχόληση στην εταιρεία INFOTE AE ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ως σύμβουλος διαφήμισης.
Η INFOTE αποτέλεσε θυγατρική εταιρεία του ΟΤΕ και είναι υπεύθυνη για την έκδοση και την εκτύπωση έντυπων επαγγελματικών καταλόγων όπως τον ΧΡΥΣΟ ΟΔΗΓΟ και άλλων ηλεκτρονικών υπηρεσιών.
Απασχόληση στην εταιρεία ΔΕΛΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ (SINGULAR) στο τμήμα επίλυσης θεμάτων σχετιζόμενων με πιστωτικές κάρτες διαφόρων τραπεζών όπως ακύρωση λόγω απώλειας ή κλοπής και έγκριση ποσών για επιχειρήσεις που οι πελάτες τους πληρώνουν μέσω πιστωτικών καρτών.
Απασχόληση στην εταιρεία ΔΕΛΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ (SINGULAR) στο τμήμα Back office (απασχόληση σε ειδικό πρόγραμμα της ALPHA BANK σχετιζόμενο με το αρχείο των πελατών της).
Απασχόληση στην τράπεζα EFG EUROBANK-ERGASIAS μέσω της Οpen 24 στο τμήμα εγιυγείανσης αρχείων πελατών (Τ.Ε.Σ.Α.Π. κεντρική υπηρεσία). Project για την συγχώνευση των δυο τραπεζών.
Εξάμηνη πρακτική εξάσκηση στο Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών Πάτρας (Ι.Τ.Υ.) στο τμήμα Διαχείρισης Έργων, υπεύθυνο για τον έλεγχο ανάγκης σχολείων σε εξοπλισμό ηλεκτρονικών υπολογιστών (γραμματειακή υποστήριξη).
Η διαδικασία αλλαγής είναι απλούστατη. Το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να ενημερώσετε τον υπάρχοντα Λογιστή, έτσι ώστε να ολοκληρώσει έγκαιρα τις όποιες εργασίες σας, καθώς και να του καταβάλετε τις συμφωνηθείσες αμοιβές για υπηρεσίες που σας έχουν ήδη παρασχεθεί από τον ίδιο.
Ακολούθως με τον Κ.Δ.Λ.Φ. αρθ. 10 παρ. 7, προβλέπεται ότι οποιοσδήποτε Λογιστής-Φοροτεχνικός επιθυμεί να προσφέρει την παροχή υπηρεσιών του σε νέο πελάτη, πρέπει πρώτα να παραλάβει με πρωτόκολλο παράδοσης – παραλαβής τα ακόλουθα:
Η Tax Consultants θα είναι δίπλα σας σε όλη τη διαδικασία που θα ακολουθήσετε. Οι συνεργάτες μας θα αφιερώσουν όλον τον απαιτούμενο χρόνο και τεχνογνωσία ώστε να υπάρξει ομαλή μετάβαση της επιχείρησής σας στο νέο γίγνεσθαι. Το κτίσιμο αμοιβαίων σχέσεων εμπιστοσύνης μεταξύ της Tax Consultants και της επιχείρησής σας θα μας οδηγήσει σε μια νέα αρχή, με στόχο την στενή και μακρόχρονη συνεργασία, πάντα στο πλευρό σας.
Συχνά Ερωτήματα σχετικά με την αλλαγή Λογιστή:
H ανάθεση εργασιών σε τρίτους, σημαίνει αυτόματα και εξοικονόμηση χρόνου, μείωση των λειτουργικών εξόδων, αποδοτικότερη επιχειρηματική λειτουργία και οργάνωση, και επικέντρωση στους τομείς ζωτικής σημασίας.
Άλλωστε, μέσω του outsourcing η εταιρεία έχει τη δυνατότητα να δοκιμάζει, να ενσωματώνει και να χρησιμοποιεί στις εργασίες της νέες εφαρμογές και πρωτοποριακές λειτουργίες, κάτι που είναι αδύνατο να συμβεί αν η μικρομεσαία επιχείρηση αναλάμβανε να πραγματοποιήσει η ίδια (εσωτερικά δηλαδή) αυτές τις εργασίες.
Η Tax Consultants πρωτοπορεί, καινοτομεί και κυρίως έχει αποδεδειγμένη τεχνογνωσία και εμπειρία στην υπηρεσία outsourcing. Το χαμηλό κόστος και το εξαιρετικά δομημένο σύστημα λογιστικών και φοροτεχνικών υπηρεσιών, καθιστά το outsourcing μία δυνατή επιλογή για το λογιστήριό σας.
Σημαντικά οφέλη:
Copyright 2018 - 2020 Tax Consultants | All Rights Reserved
Κατασκευή Ιστοσελίδας - Φιλοξενία Ιστοσελίδας Dazzlink