Education
-
University of Economics of Athens: Tax Law2004 - 2005More
University of Economics of Athens: Tax Law
- Income Tax
- Code of Books
- V.A.T.
- Accounting
- Tax and Growth Incentives
- Taxation of Ships
- International Tax and Double Tax Treaties
- Real Estate Taxes
- Stamp Taxation
-
Business Administration - Pandios University of Athens - Grade 6.771995 - 2001
-
Graduate of the 1st General Lyceum of Pefki - Grade 17,51994
Professional Skills
A’ Class Signatory Right, IFRS .
Seminars
-
AIA: Internatonal Financial Reporting Standards(Duration 103hrs)
-
Accounting & Cost analysis(Duration: 20hrs)
-
Ware-house organisation from an accounting, tax & cost point of view(Duration: 10hrs)
-
The Stock-exchange & its consequences in the Greek Economy – “Money & Show”(Nov,'99)
Working Experience
-
Swissport Hellas S.A.2007 - 2014More
Working Experience: Swissport Hellas S.A.
Chief Accountant - Supervision & control of the Accounting Department
- Monitoring all accounting procedures & managing all taxation affairs
- Consolidation of V.A.T and F.M.Y.
- Monthly closure procedures (Reconciliations of commercial general & analytical accounting)
- Monitoring ageing analysis and credit control
- Training & control of new employed assistants to maintain efficient office operations.
- Communication/collaboration with both internal & external parties
- Monitoring all General Ledger accounts with control of the accuracy of postings at the books
- Monthly reporting of P&L, Cash flow and monitoring margins according to the forecast and budget
- Consolidation Balance Sheet , P&L and Income tax.
-
Athens Hilton2006 - 2007More
Working Experience: Athens Hilton
Chief Accountant - Supervision & control of the Accounting Department
- Monitoring all accounting procedures & managing all taxation affairs
- Consolidation of V.A.T and F.M.Y. and communal taxes
- Reconciliation and attribution of retained taxes abroad according to conventions of double taxation
- Monthly closure procedures (Reconciliations of commercial general & analytical accounting)
- Reconciliation of analytical accounting
- Sarbanes-Oxley internal procedures control and responsibility
- Reconciliation of all Balance Sheet accounts on monthly basis and daily control of all General Ledger postings
- Control of Vendors payments
- Provisions-Accruals/Reversals according the Plan and Forecast
- Resolution of tax issues aiming the best operation of the hotel
-
VF Hellas S.A.2003 - 2006More
Working Experience: Athens Hilton
Accounting Supervisor - Supervision & control of the Accounting Department
- Monitoring all accounting procedures & managing all taxation affairs
- Consolidation of V.A.T and F.M.Y.
- Monthly closure procedures (Reconciliations of commercial general & analytical accounting)
- Monitoring imports (E.U. and third parties imports)
- Monitoring Inventory
- Training & control of new employed assistants to maintain efficient office operations.
- Software & Computerisation responsibilities – IT operations (Experience with an ERP system).
- Communication/collaboration with both internal & external parties
- Intercompany reconciliation
- Monitoring all General Ledger accounts with control of the accuracy of postings at the books Sarbanes-Oxley internal procedures control
-
J. Tseperkas - Adv. Constructions Kousos S.A.2000 - 2001More
Working Experience: J. Tseperkas - Adv. Constructions Kousos S.A.
Accounting department: Issuance of invoices, education & handling of accounting program ORAMA 2000
Department of distribution: Controlling process of distribution & pricing of goods/services. -
Original Mathematical Center2000 - 2001More
Working Experience: Original Mathematical Center
Teaching Mathematics
-
Clemic Oil1997 - 1998More
Working Experience: Clemic Oil
Completion of questionnaires / interviews & data elaboration
-
Private Lessons1996 - 2000More
Working Experience: Private Lessons
Math, Physics, Chemistry, Ancient Greek
Οι Υπηρεσίες μας
Θέλω να αλλάξω Λογιστή. Μπορώ;
Η διαδικασία αλλαγής είναι απλούστατη. Το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να ενημερώσετε τον υπάρχοντα Λογιστή, έτσι ώστε να ολοκληρώσει έγκαιρα τις όποιες εργασίες σας, καθώς και να του καταβάλετε τις συμφωνηθείσες αμοιβές για υπηρεσίες που σας έχουν ήδη παρασχεθεί από τον ίδιο.
Ακολούθως με τον Κ.Δ.Λ.Φ. αρθ. 10 παρ. 7, προβλέπεται ότι οποιοσδήποτε Λογιστής-Φοροτεχνικός επιθυμεί να προσφέρει την παροχή υπηρεσιών του σε νέο πελάτη, πρέπει πρώτα να παραλάβει με πρωτόκολλο παράδοσης – παραλαβής τα ακόλουθα:
- Όλα τα απαραίτητα έγγραφα και στοιχεία του νέου πελάτη καθώς και ότι στο ως άνω πρωτόκολλο πρέπει να αναφέρεται ρητά ότι έχουν εξοφληθεί, με οποιονδήποτε συμφωνημένο τρόπο.
- Oι αμοιβές για τις υπηρεσίες που ήδη παρασχέθηκαν από τον προηγούμενο Λογιστή.
Η Tax Consultants θα είναι δίπλα σας σε όλη τη διαδικασία που θα ακολουθήσετε. Οι συνεργάτες μας θα αφιερώσουν όλον τον απαιτούμενο χρόνο και τεχνογνωσία ώστε να υπάρξει ομαλή μετάβαση της επιχείρησής σας στο νέο γίγνεσθαι. Το κτίσιμο αμοιβαίων σχέσεων εμπιστοσύνης μεταξύ της Tax Consultants και της επιχείρησής σας θα μας οδηγήσει σε μια νέα αρχή, με στόχο την στενή και μακρόχρονη συνεργασία, πάντα στο πλευρό σας.
Συχνά Ερωτήματα σχετικά με την αλλαγή Λογιστή:
- Ποια είναι η καλύτερη χρονική στιγμή μέσα στο οικονομικό έτος να αλλάξει κανείς Λογιστή; Μήπως πρέπει να κλείσει το έτος πρώτα, ώστε ο νέος λογιστής να ξεκινήσει από την αρχή του έτους;
Δεν υπάρχει κανένα θέμα σχετικά με τη χρονική στιγμή της αλλαγής του Λογιστή. Λογιστή μπορείτε να αλλάξετε κυριολεκτικά οποιαδήποτε στιγμή. - Πόσο ικανοποιημένος είμαι με τον Λογιστή μου;
Όλα είναι ζήτημα επιλογών. Οι Λογιστές, παρά την κοινή αντίληψη, δεν είναι όλοι ίδιοι. Αντίστοιχα, δεν είναι ίδιες και οι παρεχόμενες υπηρεσίες. Η διακριτή διαφορά είναι στην αμεσότητα, την εγκυρότητα και την ποιότητα της υπηρεσίας. - Τι χρειάζομαι από το Λογιστή μου:
- Οι συνεργάτες του να γνωρίζουν σε βάθος το αντικείμενό τους και να έχουν αποδεδειγμένη εμπειρία.
- Να λαμβάνω έγκαιρα και αναλυτικά όλη την ενημέρωση για όλες τις πρόσφατες εξελίξεις στη νομοθεσία που αφορούν την επιχείρησή μου.
- Να μου δίνει έγκυρες οδηγίες ώστε να παρέχω όλα τα στοιχεία και τις πληροφορίες που χρειάζονται για να ολοκληρωθούν σωστά και ποιοτικά οι λογιστικές μου εργασίες όπως οι προθεσμίες πληρωμών φόρων, κλπ.
- Να είναι άμεση και εύκολη η επικοινωνία μου μαζί του. Δεν χρειάζομαι έναν λογιστή που δεν απαντά στις κλήσεις μου και δεν μπορώ να τον βρω τη στιγμή που τον χρειάζομαι.
- Να έχει την ικανότητα να σχεδιάσει φορολογικό πλάνο για την επιχείρησή μου.
- Να συμβαδίζει η φιλοσοφία μας γύρω από τη συνεργασία μας.
- Να είμαι απολύτως βέβαιος και εξασφαλισμένος για την εχεμύθεια του λογιστηρίου μου και ταυτόχρονα να μην λειτουργεί το λογιστήριό μου σε καθεστώς άγχους.
- Να έχω ανά πάσα στιγμή πρόσβαση στα οικονομικά στοιχεία της επιχείρησής μου.
- Να μου δίνονται προτάσεις και λύσεις για όλα τα προβλήματα που προκύπτουν στο λογιστήριό μου.
- Κατά τη διάρκεια του έτους να λαμβάνω με συνέπεια πρόβλεψη κερδών και φόρου που τους αναλογεί.
- Γιατί να επιλέξω την ανάθεση του λογιστηρίου σε εξωτερικό συνεργάτη-outsourcing και ποια τα οφέλη για την επιχείρησή μου;
H ανάθεση εργασιών σε τρίτους, σημαίνει αυτόματα και εξοικονόμηση χρόνου, μείωση των λειτουργικών εξόδων, αποδοτικότερη επιχειρηματική λειτουργία και οργάνωση, και επικέντρωση στους τομείς ζωτικής σημασίας.
Άλλωστε, μέσω του outsourcing η εταιρεία έχει τη δυνατότητα να δοκιμάζει, να ενσωματώνει και να χρησιμοποιεί στις εργασίες της νέες εφαρμογές και πρωτοποριακές λειτουργίες, κάτι που είναι αδύνατο να συμβεί αν η μικρομεσαία επιχείρηση αναλάμβανε να πραγματοποιήσει η ίδια (εσωτερικά δηλαδή) αυτές τις εργασίες.
Η Tax Consultants πρωτοπορεί, καινοτομεί και κυρίως έχει αποδεδειγμένη τεχνογνωσία και εμπειρία στην υπηρεσία outsourcing. Το χαμηλό κόστος και το εξαιρετικά δομημένο σύστημα λογιστικών και φοροτεχνικών υπηρεσιών, καθιστά το outsourcing μία δυνατή επιλογή για το λογιστήριό σας.
Σημαντικά οφέλη:
- Μεγάλη Μείωση του λειτουργικού κόστους.
- Εμπειρία & εξειδίκευση του εξωτερικού συμβούλου.
- Αποδέσμευση πόρων για την επιχείρησή σας.
- Αύξηση της ποιότητας μέσω νέων τεχνολογιών.
- Υποστήριξη από μια μεγάλη ομάδα, εξειδικευμένων επιστημόνων στον τομέα τους ο καθένας, όπως: Εργατολόγους, -Λογιστές, Φοροτεχνικούς, Δικηγόρους, Συμβούλους ΕΣΠΑ.